Zapraszamy na targi RetailShow 2022

Już 23-24 listopada będziemy mogli poznać się na 11. edycji targów RetailShow w Warszawie. Na wydarzeniu będzie ponad 200 firm, w tym także ProfiLight, który przedstawi najnowsze rozwiązania oświetleniowe na salę sprzedaży.
Osoby czekające w kolejce na targi RetailShow

Poznajmy się na RetailShow 2022

ProfiLight oświetli Modelowy Sklep na RetailShow

Bardzo ważnym punktem, jeżeli chodzi o targi RetailShow, jest przedstawienie uczestnikom tak zwanego Modelowego Sklepu. Dzięki takiemu rozwiązaniu będzie można na żywo doświadczyć i przetestować najnowsze trendy, rozwiązania i usprawnienia technologiczne.  Do tego przedsięwzięcia swoją ważną cegiełkę dołoży również Profilight, który w tym roku odpowiadać będzie za zaprezentowanie nowoczesnych rozwiązań w zakresie oświetlenia sklepowego. Wszyscy uczestnicy wydarzenia na własnej skórze będą mogli przekonać się, jak oświetlenie sklepowe wpływa na odbiór konkretnego miejsca, a także na wybory zakupowe. Będzie to niezwykła okazja, aby móc samodzielnie doświadczyć, jak daleko posunęły się rozwiązania w tym zakresie. Każdy przedsiębiorca, który  prowadzi własny sklep lub lokal, będzie mógł poznać wskazówki, w jaki sposób dostosować przestrzeń do nieustannie zmieniających się realiów.

Jak przyznaje projektantka modelowego sklepu Ewa Gawroniak-Olejniczak, w tym roku następuje zwrot i projektanci będą otwierać się na wymagania i potrzeby młodego pokolenia, uwzględniając również różnego rodzaju przyzwyczajenia, które utrwaliła w nas pandemia. Mowa tu przede wszystkim o dostosowaniu przestrzeni do możliwości zrobienia szybkich, bezkontaktowych zakupów. Projektantka podkreśla, jak ważne jest to, aby wszyscy przedsiębiorcy odważniej sięgali po nowoczesne rozwiązania i nie bali się wyróżnić na tle konkurencji. Profilight pomoże urzeczywistnić te zamiary, stawiając na przyciągnięcie klientów za sprawą dobrze zaprojektowanego oświetlenia.

Idea targów RetailShow

Największa impreza w Polsce dla osób zainteresowanych branżą retail powróciła. Już 23-24 listopada można wziąć udział w jedenastej już odsłonie tego przedsięwzięcia. Będzie to wyjątkowe wydarzenie, ponieważ po dwóch latach przerwy przedsiębiorcy zaczerpną najnowszej wiedzy i inspiracji, jeżeli chodzi o rozwiązania branży retail. A rozwiązań tych będzie naprawdę dużo, ponieważ okres pandemii wbrew pozorom przyczynił się do bardzo wszechstronnego technologicznego postępu. Powstało bowiem wiele nowych pomysłów, które usprawniają cały proces zakupowy i wpływają na odbiór i wybory konsumentów. Niewątpliwą zaletą targów RetailShow jest ich wszechstronny zakres tematyczny. Każdy z przedsiębiorców znajdzie tutaj coś dla siebie, ponieważ na wydarzeniu będzie można odkryć wystawców, którzy reprezentują kategorie takie jak:

  1.  oświetlenie sklepowe – oświetlenie dostosowane zarówno do potrzeb klientów, pracowników, jak i wpisujące się w najnowsze trendy;
  2. technologia retail – tutaj zaprezentowane zostaną najnowsze rozwiązania technologiczne. Mowa przede wszystkim o systemach informatycznych, drukarkach, kasach fiskalnych, systemach zabezpieczeń i wielu innych ciekawych kwestiach;
  3. wyposażenie i usługi – kiedy projektujemy własny sklep, liczy się każdy detal. Nie można zapomnieć o odpowiedniej klimatyzacji, wentylacji czy rozplanowaniu przestrzeni parkingowej. Wiedzę o najnowszych rozwiązaniach z tego zakresu również będzie można zaczerpnąć podczas wydarzenia;
  4. gastronomia – wystawcy, którzy specjalizują się w rozwiązaniach właśnie dla sieci gastronomicznych, zaprezentują tu swoją ofertę. Warto pamiętać, że przy projektowaniu baru, restauracji czy innego pomieszczenia gastronomicznego, dobór odpowiedniego oświetlenia również będzie odgrywał jedną z kluczowych ról.

 

RetailShow 2022 – praktyczne informacje

Zobaczyć i przetestować nasze rozwiązania z zakresu oświetlenia sklepowego będzie można 23-24 listopada. Targi RetailShow 2022 mają miejsce w Centrum EXPO XXI, które mieści się w Warszawie przy ulicy Prądzyńskiego 12/14. Każdy przedsiębiorca może wziąć udział w wydarzeniu, warunkiem jest jednak wcześniejsza elektroniczna rezerwacja na stronie internetowej organizatora. Będzie ona możliwa również po rozpoczęciu imprezy, już bezpośrednio w recepcji. Jeżeli chcemy wziąć udział w targach, należy zarezerwować sobie czas we wskazanych dniach między godziną 9:00 a 17:00.

Warto również pamiętać, że w trakcie trwania RetailShow będą mieć miejsce wydarzenia towarzyszące. Najważniejsze z nich to konferencja, w której swój głos zabiorą znani przedstawiciele branży retail, starając się odpowiedzieć na pytania dotyczące zarówno konsumentów, zwiększenia sprzedaży, jak i najnowszych technologicznych rozwiązań. Po oficjalnej części targów będzie można je kontynuować w nieco luźniejszej atmosferze podczas Afterparty.